Overheid
Digitalisering in de Overheid
Voor een goede dienstverlening naar burgers en bedrijfsleven is de overheid meer en meer afhankelijk van een juiste werking van zijn ICT-systemen. Verdere digitalisering is een belangrijk instrument om dit doel te bereiken. Digitalisering stelt de overheid in staat om de burgers meer gepersonaliseerde en gebruiksvriendelijke diensten aan te bieden. Diensten waarbij de burger centraal staat. Ook werknemers vragen steeds meer om digitale ondersteuning, denk aan werken op afstand en dynamische toegang tot data.
Garansys is ervan overtuigd dat de overheid de modernisering en digitalisering van legacy-bedrijfssystemen en het zoeken naar de knelpunten in de bedrijfssystemen tot een continue activiteit zou moeten maken. En niet als een eenmalige investering zien. Zonder de modernisering van het verleden worden het niet mogelijk om in te spelen op nieuwe (maatschappelijke) ontwikkelingen. Mooie uitdagingen waar wij samen met onze overheidsklanten waarde creëren door slim te digitaliseren.
Daarbij zien we dat ook binnen de overheid de vraag naar resultaat groeiende is.
Resultaatgericht werken
Vanuit Garansys geven wij garantie op kwaliteit, tijd en budget. Met andere woorden: op het resultaat. Dat klinkt natuurlijk heel mooi. Maar voordat we dat kunnen doen moeten we eerst achterhalen wat de concrete behoefte is achter de vraag. Wat is nu daadwerkelijk het probleem? In onderstaande video legt collega Hedwig Pruis aan de hand van een voorbeeld uit wat wij daar precies mee bedoelen.
Inspirerende cases & interessante content uit de sector Overheid.
Bekijk onze cases met IT-oplossingen en inspirerende interviews met toonaangevende spelers uit deze markt.
Meer weten? Neem contact op.
Hedwig Pruis
Business Development Overheid
06-15240926
h.pruis@garansys.nl