
Customer Experience

Met onze multi-disciplinaire teams ontwikkelen we corporate websites, B2B klantportalen, mijn-omgevingen en eigenlijk alles wat in de browser draait. We brengen onze concepten & designs tot leven door moderne technologieën te gebruiken. Dit alles wordt mogelijk gemaakt door Digitale Experience Platformen en enterprise Content Management Systemen. En om je volledig te ontzorgen hosten, beheren en onderhouden we de omgevingen voor je. En dat slles met garanties.
Het Digital Experience Platform (DXP) maken we op maat van de beleving die jij jouw bezoekers wil bieden. Gebruikers eisen vandaag de dag dat de beleving persoonlijk en relevant is. Op het juiste moment en op het juiste kanaal en device. Een DXP is hierin cruciaal. Het levert de interactie data en tools zoals personalisatie, A/B testen en automation om de journey op maat te maken. Wij werken voornamelijk met de DXP's Sitecore en Umbraco.

Jouw uitdaging
Je hebt een duidelijke ambitie met strategische doelstellingen die zijn vertaald naar online ambities. Je hebt, net als ons, de visie dat digital écht bij kan dragen om die ambitie waar te maken. Maar hoe? Hoe verbind je jouw merk met jouw klanten? Welke online beleving hoort daarbij? Via welke kanalen? En welke technologie zet je daarvoor in? Hoe maak je het meetbaar? Cruciale vragen die beantwoord moeten worden. Met de juiste digitale strategie geef je je organisatie richting en maak je de juiste keuzes samen met ons.
Menno Kooreman, IT Manager SRA
“De samenwerking tussen SRA en Garansys is een echt partnership, waar wij sterk van profiteren. Garansys heeft SRA geholpen bij het onderkennen van verschillende strategische thema’s waarmee Garansys onze online roadmap heeft vormgegeven.”
Het belang van CX
Customer experience is en blijft cruciaal voor het aantrekken en behouden van klanten. Sterker nog, het is business kritisch geworden. 86% van consumenten beslist op basis van de beleving die ze hebben met een merk. De juiste digitale strategie helpt in het aanbrengen van focus. Focus op jouw doelgroepen, customer journey's, kanalen en medewerkers! 46% van de consumenten zal een merk in de steek laten als medewerkers geen kennis van zaken hebben. Medewerkers zijn daarom integraal onderdeel van je digitale strategie. Wij stellen daarom altijd de mens centraal in jouw digitale strategie, zowel de klant als de medewerker.
Wil je een nieuwe doelgroep aanspreken? Een nieuw platform, product of website lanceren en het écht op een onderscheidende manier doen? Laat ons dan creatief meedenken als digitale partner vanuit onze kennis van de veranderende (online) mens en de online mogelijkheden.
Van digitale strategie, design tot en met realisatie.

Meer weten?
Ga in gesprek met
Annelie van den Boomen
Managing Director Marketing & Sales
0651285538
a.boomen@garansys.nl