Garansys Atlas AI-Agents

Voor volledige controle en eigenaarschap

Garansys Atlas AI-Agents

AI-agents met Garansys Atlas

Garansys Atlas is ons eigen AI-agent platform waarmee organisaties veilig, schaalbaar en op maat AI-agents ontwikkelen die moeiteloos aansluiten op bestaande processen en systemen. Geen standaardoplossing, maar een flexibele architectuur die precies doet wat jouw business nodig heeft. Atlas combineert data-connectie, AI-logica, workflow-orchestratie en governance in één krachtig fundament, zodat AI binnen organisaties eindelijk werkt zoals het hoort.

Waarom Atlas?

Atlas is ontstaan vanuit onze eigen behoefte om AI-tooling te hebben waar we volledige controle over hebben. Zowel in de ontwikkeling van features als waar de data staat en naartoe gaat. Alles is volledig in-house ontwikkeld en draait op het Azure Platform.

Hierdoor blijft de data binnen de Europese Economische Ruimte. Geen enkele data gaat naar servers van OpenAI, Anthropic of Meta in America wanneer we hun modellen gebruiken.

Bovendien zijn we platform-agnostisch. Daarmee bedoelen we dat we eenvoudig met een veelvoud van andere platformen en applicaties kunnen koppelen. En we zijn in staat om veel sneller en eenvoudiger maatwerk features in te bouwen mocht dat nodig zijn. Dit alles tegen normale prijzen ipv enterprise-licenties.

Atlas is vooral een platform waar bovenop we snel maatwerk AI-agents kunnen bouwen. Het voorziet in de basisvoorzieningen van moderne Agent-platformen.

Afbeelding van schema atlas platform

Wat kun je met AI-agents op Garansys Atlas?

AI-agents zijn kleine stukjes software die data gebruiken om in stapjes, aangevuld met AI-intelligentie werk voor ons te automatiseren. Op Atlas zijn de mogelijkheden daarom ook legio. Of het nu een chatbot op je website is of een interne document chat op je bedrijfsdata. Alles kan. We zien op hoofdlijnen drie type AI-agents:

  • Conversational service agents
    Vaak klant- of medewerkergericht. Denk aan chatbots of andere applicaties voor je klanten waarmee ze interacteren. Of een interne chatbot op je bedrijfsdata of documenten.
  • Transactionele & procedurele agents
    Vaak agents die tussen systemin werken of door een medewerker worden aangestuurd. Denk aan het automatisch afhandelen van boekingen of service verzoeken. 
  • Advies & controle agents
    Draaien vaak tussen systemen of zijn in software ingebouwd. Denk aan analyse en advise van datasets, fraude detectie, factuurcontroles, declaraties beoordelen, etc.

Stappen voor Garansys Atlas agents

We doorlopen de volgende stappen om aan de slag te gaan met AI-agents agents in jouw organisatie:

Use cases inventariseren

Onderzoek hoe klanten en medewerkers met het bedrijf interacteren. Gebruik customer & employee journey maps. Identificeer pijnpunten en kansen.

Beleid & modellen

We selecterej use cases om te bouwen. Op basis van die behoeften stellen we beleid op. Daarna selecteren we modellen. Allemaal binnen Microsoft Azure Foundry.

Agent oplossingen bouwen

We denken na over innovatieve oplossingen die AI-agents kunnen bieden om die pijnpunten aan te pakken en kansen te benutten. We benutten de flexibiliteit van Atlas om maatwerk te leveren.

Meten & verbeteren

We meten tijdsbesparing, nauwkeurigheid en adoptie terwijl de agent in de praktijk draait. Op basis van inzichten scherpen we de flow en prestaties snel aan.

Governance & schaalbaarheid

We richten rollen, datatoegang en beveiliging in. Zo blijft de agent veilig, beheersbaar en klaar om organisatiebreed op te schalen.
Maarten Hoekstra 4

Meer weten?
Maarten staat voor je klaar

Maarten Hoekstra

Business Developer
06 25596210
m.hoekstra@garansys.nl